top of page

D-ALGINLIK

Her şeyin çeşitli olması bazen beni kendime karşı kategorize ediyor. Çünkü beğenmek ve seçmek diye olgular var. Ama mesela bir banka oturup güvercinleri izlerken böyle şeylerle uğraşmıyorum. Onların da seçilimsel bir dünyası var belki ama ben onlara bakarken gözlerimin dalmasını seviyorum. Dalmak süper bir etkinlik bence. Beğenmek ve seçmek gibi empirik olgulardan değil. Herkes dalgın olsa dünya nasıl bir yer olur ki acaba? Bunu ne zaman düşünsem, daha sonuca bağlayamadan ne düşündüğümü unutuyorum. Bu dalgınlık çok garip bir şey gerçekten.

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

METİN YAZARLIĞI SAYGINLIĞINI KAYBEDİYOR

Reklam sektöründe kelimelerin ne kadar güçlü bir potansiyel taşıdığını yadsıyamayız. Yazılı araçlarla sunulmak istenen bir hizmeti, satılmak istenen bir ürünü veya yaratıcı bir fikri etkili bir şekild

ÜST İNSANIN ÖFKESİ VE SAHTE DÜŞÜNCE PİYASASI

“Beğeni ve beğenme tartışılmaz mı diyorsunuz? Oysa bütün hayat beğeni ve beğenme üzerine bir tartışmadır.” - Friedrich Nietzsche ​ Üst-insanın öfkesini anlamak ötekiler için her zaman güç olmuştur. Ç

ACİZLİĞİYLE ÖVÜNEN İNSAN

Felsefe tarihi boyunca insan doğasına ilişkin sabit bir tanım getirmek, filozoflar için vazgeçilmez bir uğraş olmuştur. Standart felsefe lisans eğitimim süresince “insan nedir?” sorusuyla fazlaca muh

bottom of page